Haagse professionals marketing- en communicatie: zend idee in voor vergroten stadstrots

€ 2500 voor uitwerking beste idee
  • Gepubliceerd: 24 juni 2010
  • Laatste wijziging: 24 juni 2010

De gemeente Den Haag nodigt alle Haagse marketing- en communicatieprofessionals uit om creatieve ideeën voor vergroting van de Haagse stadstrots in te sturen. Hagenaren zijn vanzelfsprekend zelf de beste ambassadeurs van hun stad en de belangrijkste dragers van de Haagse citymarketing!

We vragen geen uitgewerkte presentaties, campagnevoorstellen of marketingplannen. Het gaat om het basisidee. Een idee dat gemakkelijk uitvoerbaar is en weinig tijd en geld kost. En dat op een eenvoudige manier bijdraagt aan het vergroten van de stadstrots en/of  Hagenaars op een verrassende manier uitdaagt hun stadstrots uit te dragen.

Idee stadstrots inzenden

  • Inzenden kan tot 15 juli 2010 via e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., t.a.v. Stefan Rutte, o.v.v. Idee stadstrots.
  • Een jury zal de inzendingen beoordelen. De jury bestaat uit:

          Marjolein de Jong, wethouder Cultuur en Citymarketing

          Ernst van den Berg, Citymarketingmanager gemeente Den Haag

          Karoline Wiegerink, lector city hospitality en citymarketing Haagse Hotelschool

          Fred Zuiderwijk, programmamaker Omroep West.

  • De jury nodigt de winnaar uit om met een vergoeding van € 2500 zijn idee uit te werken en te presenteren.
  • De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens het Ondernemersplein dat op 8 en 9 september 2010 plaatsvindt op het Plein.
v